----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Skrzynia przekładniowa
PRZEKŁADNIA KĄTOWA MB-28.00 [ZPB1600]
Pozycja: 00
Kod produktu: ZPB1600
PRZEKŁADNIA KĄTOWA MB-28.00 [ZPB1600]
Dostępność: dostępne natychmiast
03 - POKRYWA SKRZYNI PRZEKŁADNIOWEJ MB28.00-20.02 [ZPB1603]
Pozycja: 03
Kod produktu: ZPB1603
03 - POKRYWA SKRZYNI PRZEKŁADNIOWEJ MB28.00-20.02 [ZPB1603]
Dostępność: dostępne natychmiast
04 - POKRYWA Z OTWOREM MB 28-20.03 [ZPB1604]
Pozycja: 04
Kod produktu: ZPB1604
04 - POKRYWA Z OTWOREM MB 28-20.03 [ZPB1604]
Dostępność: dostępne natychmiast
05 - WAŁ WEJŚCIOWY [ZPB1605]
06 - WAŁ WYJŚCIOWY MB28-30.03 [ZPB1606]
Pozycja: 06
Kod produktu: ZPB1606
06 - WAŁ WYJŚCIOWY MB28-30.03 [ZPB1606]
Dostępność: dostępne natychmiast
07 - WAŁ GŁÓWNY 12 - zębów / 16 - zębów NOWY TYP [ZPB1607]
Pozycja: 07
Kod produktu: ZPB1607
07 - WAŁ GŁÓWNY 12 - zębów / 16 - zębów NOWY TYP [ZPB1607]
Dostępność: dostępne natychmiast
07 - WAŁ GŁÓWNY 12 - zębów / 6 - zębów STARY TYP [ZPB1607A]
Pozycja: 07 A
Kod produktu: ZPB1607A
07 - WAŁ GŁÓWNY 12 - zębów / 6 - zębów STARY TYP [ZPB1607A]
Dostępność: dostępne natychmiast
07 - WAŁ GŁÓWNY 14 - zębów / 16 - zębów STARY TYP [ZPB1607B]
Pozycja: 07 B
Kod produktu: ZPB1607B
07 - WAŁ GŁÓWNY 14 - zębów / 16 - zębów STARY TYP [ZPB1607B]
Dostępność: dostępne natychmiast
08 - TULEJA SPRZĘGAJĄCA 12- zębów MBS28.02 [ZPB1608]
Pozycja: 08
Kod produktu: ZPB1608
08 - TULEJA SPRZĘGAJĄCA 12- zębów MBS28.02 [ZPB1608]
Dostępność: dostępne natychmiast
08 - TULEJA SPRZĘGAJĄCA 14- zębów PK-1829.013 [ZPB1608-B]
Pozycja: 08 B
Kod produktu: ZPB1608-B
08 - TULEJA SPRZĘGAJĄCA 14- zębów PK-1829.013 [ZPB1608-B]
Dostępność: brak towaru
34 - PARA KÓŁ ZĘBATYCH [ZPB1634]
Pozycja: 09 + 10
Kod produktu: ZPB1634
34 - PARA KÓŁ ZĘBATYCH [ZPB1634]
Dostępność: dostępne natychmiast
PIERŚCIEŃ OSADCZY 42Z [PO1042]
Pozycja: 20
Kod produktu: PO1042
PIERŚCIEŃ OSADCZY 42Z [PO1042]
Dostępność: dostępne natychmiast
Wskazówka: Koła zębate przekładni pracują pod dużym obciążeniem i wskutek tego intensywnie się zużywają. W przypadku uszkodzenia wielowypustów lub wyłamania zębów części wymienia się na nowe. Dopuszczalne zużycie zębów jest określone warunkami technicznymi. Dopuszczalne są drobne wżery i wykruszenia na powierzchni zębów nie przekraczające 40% powierzchni. Koła zębate wykazujące ślady zmęczeniowych uszkodzeń zębów powinny być wymienione. W większości kół zębatych powierzchnie ich osadzenia (gładkie lub wielowypustowe) zużywają się wolniej niż wieńce zębate. Dlatego regeneracja kół wiąże się częściej z naprawą zębów. Naprawa taka jest operacją bardzo skomplikowaną i nie zawsze możliwą. W normalnych warunkach zużyte koła zębate należy parami wymieniać na nowe. Wymiana tylko jednego koła jest niecelowa, gdyż podczas współpracy koła nowe z kołem częściowo zużytym, mającym inny zarys zębów, koło nowe szybko ulega zużyciu.