
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Skrzynia przekładniowa
PRZEKŁADNIA KĄTOWA MB-28.00 [ZPB1600]
![PRZEKŁADNIA KĄTOWA MB-28.00 [ZPB1600]](/environment/cache/images/300_300_productGfx_8835a38ddc9f0f7b9e6d562c02f8e4c6.jpg)
Pozycja: 00
Kod produktu: ZPB1600
PRZEKŁADNIA KĄTOWA MB-28.00 [ZPB1600]





Dostępność: dostępne natychmiast
03 - POKRYWA SKRZYNI PRZEKŁADNIOWEJ MB28.00-20.02 [ZPB1603]
![03 - POKRYWA SKRZYNI PRZEKŁADNIOWEJ MB28.00-20.02 [ZPB1603]](/environment/cache/images/300_300_productGfx_3d679c1ae8c601ed2c25152bcd826559.jpg)
Pozycja: 03
Kod produktu: ZPB1603
03 - POKRYWA SKRZYNI PRZEKŁADNIOWEJ MB28.00-20.02 [ZPB1603]





Dostępność: dostępne natychmiast
04 - POKRYWA Z OTWOREM MB 28-20.03 [ZPB1604]
![04 - POKRYWA Z OTWOREM MB 28-20.03 [ZPB1604]](/environment/cache/images/300_300_productGfx_befa37d122ed7dd98cbb849abbed6d94.jpg)
Pozycja: 04
Kod produktu: ZPB1604
04 - POKRYWA Z OTWOREM MB 28-20.03 [ZPB1604]





Dostępność: dostępne natychmiast
05 - WAŁ WEJŚCIOWY [ZPB1605]
06 - WAŁ WYJŚCIOWY MB28-30.03 [ZPB1606]
![06 - WAŁ WYJŚCIOWY MB28-30.03 [ZPB1606]](/environment/cache/images/300_300_productGfx_2490e82822f56b4c62f6f666742cebe4.jpg)
Pozycja: 06
Kod produktu: ZPB1606
06 - WAŁ WYJŚCIOWY MB28-30.03 [ZPB1606]





Dostępność: dostępne natychmiast
07 - WAŁ GŁÓWNY 12 - zębów / 16 - zębów NOWY TYP [ZPB1607]
![07 - WAŁ GŁÓWNY 12 - zębów / 16 - zębów NOWY TYP [ZPB1607]](/environment/cache/images/300_300_productGfx_31389d15d4cd6f16fd1dcd3e7f281db2.jpg)
Pozycja: 07
Kod produktu: ZPB1607
07 - WAŁ GŁÓWNY 12 - zębów / 16 - zębów NOWY TYP [ZPB1607]





Dostępność: dostępne natychmiast
07 - WAŁ GŁÓWNY 12 - zębów / 6 - zębów STARY TYP [ZPB1607A]
![07 - WAŁ GŁÓWNY 12 - zębów / 6 - zębów STARY TYP [ZPB1607A]](/environment/cache/images/300_300_productGfx_789ebd621b0308ad8abfda437d2a4ab2.jpg)
Pozycja: 07 A
Kod produktu: ZPB1607A
07 - WAŁ GŁÓWNY 12 - zębów / 6 - zębów STARY TYP [ZPB1607A]





Dostępność: dostępne natychmiast
07 - WAŁ GŁÓWNY 14 - zębów / 16 - zębów STARY TYP [ZPB1607B]
![07 - WAŁ GŁÓWNY 14 - zębów / 16 - zębów STARY TYP [ZPB1607B]](/environment/cache/images/300_300_productGfx_c3d000e004b96add7e45f4b53090fc48.jpg)
Pozycja: 07 B
Kod produktu: ZPB1607B
07 - WAŁ GŁÓWNY 14 - zębów / 16 - zębów STARY TYP [ZPB1607B]





Dostępność: dostępne natychmiast
08 - TULEJA SPRZĘGAJĄCA 12- zębów MBS28.02 [ZPB1608]
![08 - TULEJA SPRZĘGAJĄCA 12- zębów MBS28.02 [ZPB1608]](/environment/cache/images/300_300_productGfx_3b05cec69fdcc06d00c66f039bfab8bf.jpg)
Pozycja: 08
Kod produktu: ZPB1608
08 - TULEJA SPRZĘGAJĄCA 12- zębów MBS28.02 [ZPB1608]





Dostępność: dostępne natychmiast
08 - TULEJA SPRZĘGAJĄCA 14- zębów PK-1829.013 [ZPB1608-B]
![08 - TULEJA SPRZĘGAJĄCA 14- zębów PK-1829.013 [ZPB1608-B]](/environment/cache/images/300_300_productGfx_9e12748408c1c7cf2ba0bc7d5dbf7e58.jpg)
Pozycja: 08 B
Kod produktu: ZPB1608-B
08 - TULEJA SPRZĘGAJĄCA 14- zębów PK-1829.013 [ZPB1608-B]





Dostępność: dostępne natychmiast
34 - PARA KÓŁ ZĘBATYCH [ZPB1634]
![34 - PARA KÓŁ ZĘBATYCH [ZPB1634]](/environment/cache/images/300_300_productGfx_3ecf75a711e7a9f3d03a786345415479.jpg)
Pozycja: 09 + 10
Kod produktu: ZPB1634
34 - PARA KÓŁ ZĘBATYCH [ZPB1634]





Dostępność: dostępne natychmiast
PIERŚCIEŃ OSADCZY 42Z [PO1042]
![PIERŚCIEŃ OSADCZY 42Z [PO1042]](/environment/cache/images/300_300_productGfx_1be030fe45d8910f9abaf839f5e0702b.jpg)
Pozycja: 20
Kod produktu: PO1042
PIERŚCIEŃ OSADCZY 42Z [PO1042]





Dostępność: dostępne natychmiast
Wskazówka: Koła zębate przekładni pracują pod dużym obciążeniem i wskutek tego intensywnie się zużywają. W przypadku uszkodzenia wielowypustów lub wyłamania zębów części wymienia się na nowe. Dopuszczalne zużycie zębów jest określone warunkami technicznymi. Dopuszczalne są drobne wżery i wykruszenia na powierzchni zębów nie przekraczające 40% powierzchni. Koła zębate wykazujące ślady zmęczeniowych uszkodzeń zębów powinny być wymienione. W większości kół zębatych powierzchnie ich osadzenia (gładkie lub wielowypustowe) zużywają się wolniej niż wieńce zębate. Dlatego regeneracja kół wiąże się częściej z naprawą zębów. Naprawa taka jest operacją bardzo skomplikowaną i nie zawsze możliwą. W normalnych warunkach zużyte koła zębate należy parami wymieniać na nowe. Wymiana tylko jednego koła jest niecelowa, gdyż podczas współpracy koła nowe z kołem częściowo zużytym, mającym inny zarys zębów, koło nowe szybko ulega zużyciu.